Szolgáltatás portfóliónk

Ma már minden cégnek – még a legalapvetőbb működéshez is – szüksége van informatikai háttérre és olyan szakemberre, aki ezt megbízhatóan, biztonságosan üzemelteti. Ugyanakkor nem feltétlen szükséges (és sokszor nem is kifizetődő) saját informatikai szakembert főállásban alkalmazni. Erre építve nyújtjuk IT-szolgáltatásunkat kis- és középvállalatok számára, amely során a hálózatkiépítéstől a rendszerüzemeltetésen át a karbantartásig, illetve eszközbeszerzésig látunk el feladatokat, de hirtelen fellépő problémák (pl. zsarolóvírus) és helyzetek (pl. iroda költöztetés vagy felhőbe való átköltözés) megoldásában is gyakran segítünk. A szolgáltatásainkat adott cég igényeihez szabjuk, a munkát pedig profi szakembereink a legtöbb esetben távolról, gyors reagálással, Saas modellben végzik.

Icruitment szolgáltatásunkkal minőségi munkaerőt közvetítünk az ország egész területére. 26 éves tapasztalattal és kiterjedt kapcsolatrendszer segítségével találjuk meg a megrendelői igényeknek megfelelő jelölteket. Csapatunk kiemelt eredményességgel dolgozik az IT-pozíciók világában, emellett egyéb mérnöki, HR, munkaügyi, pénzügyi, könyvelési és számviteli, valamint a legkülönbözőbb vezetői területekre is gyakran biztosít munkavállalókat. A hatékonyság érdekében sokrétű, folyamatosan frissített adatbázissal és többszintes tudás-, illetve képességfelmérő módszerrel dolgozik, így a vállalatok gyorsan juthatnak számukra valóban releváns jelöltekhez (a megrendelők általában 1 hét után már válogathatnak a lehetséges munkavállalók között). Szolgáltatásunkban a proaktív fejvadászat mellett ingyenesen böngészhető önéletrajzadatbázisunk is segíti a legalkalmasabb jelölt mihamarabbi megtalálását. Egyszeri sikerdíj helyett részletfizetés által biztosítunk jól kalkulálható konstrukciót. Nemcsak a jelölt felkutatásában, hanem hosszú távú megtartásában is segítünk onboarding és coaching támogatás által.

A szolgáltatás a vállalatok részfolyamatainak analitikai elemzését, és tényadatokra épülő stratégiai tervezését segíti, hiszen egy vállalatvezetésnek adatok nélkül maximum véleménye lehet! A Power BI rendszerének használatával a megrendelő a cég működéshez, valamint a jövőtervezéshez is fontos, új és megbízható információkat kap, amely támogatja az egyes döntési folyamatokat, és erősíti a versenyképességet. A szolgáltatás így alapvetően az üzleti intelligenciát fejleszti: segíti a workflow folyamatokat és a vezetői kontrollingot, kiszolgálja az analitikus igényeket és riportál. A rendszer a vállalat összes részterületének adatait (kimutatásait, jelentéseit, eredménytábláit) képes integrálni és vizuálisan átlátható módon megjeleníteni, ezzel pedig egy olyan friss adathalmazt felmutatni, amely hozzátesz mind a célok eléréséhez, mind az új célkitűzések megvalósításához. A BI Services Hungary tevékenysége a tényadatokra épülő tanácsadástól kezdve, a rendszer kiépítésén és üzemeltetésén át, akár a munkavállalók BI rendszerre szakosodott továbbképzéséig is kiterjed.
A fejlesztés a Syscode csapatánál az egyedi üzleti igény megértésével indul, és az elkészült szoftver tesztelésével, dokumentálásával zárul, illetve kérés esetén az üzemeltetési feladatokat is ellátják. A profi fejlesztői gárda a mára már alapvetőnek számító programnyelvek mellett több mint 20 féle kódrendszert használ, és bármire képes egyedi szoftvert létrehozni – legyen szó Microsoft platformon fejlesztett felhő alapú szolgáltatásokról vagy speciális mobilalkalmazásról. Vallják, hogy lehetetlen nincs, Országos Jégkármérséklő Rendszer, Földmegfigyelési és Irányítási Rendszer, valamint Közvéleménykutató és -elemző rendszer pedig már van – általuk!

Pénzügyi-számviteli szolgáltatás

Könyvelési, pénzügyi, számviteli folyamatok kiszolgálása – munkaügyi adminisztrációtól az auditokig

Ma már több modern vállalat dönt úgy, hogy könyvelési, pénzügyi, számviteli, adózási folyamatait inkább kiszervezi a cégből. Ezt indokolhatják költségmegtakarítási, valamint kockázatcsökkentési tényezők is, miközben a kontrollt továbbra is magánál tudja tartani a vállalat. Az Aplomb gyakorlott szakemberei teljeskörű könyvelési és számviteli szolgáltatást nyújtanak, legyen szó adatrögzítésről, kontírozásról, megrendelések és szerződések kezeléséről, vagy éppen NAV-ellenőrzésekről, illetve külső/belső auditokon való megfelelésről. Eleget teszünk olyan kötelezettségeknek is, mint a munkaügyi adminisztráció, a bérszámfejtés, a TB-ügyintézés és az adóbevallás-készítés, sőt cafeteria- és munkaidő-nyilvántartó rendszert is tudunk biztosítani. Mindemellett vállalatok vezetőit segítjük éves beszámolók készítésével, cash-flow monitorozással, valamint megadott szempontok alapján összeállított menedzsment riportokkal.
A Key Result Services elhivatott csapata a munkaélet számos területéről érkezett, és hangolta össze tudását, hogy ezzel további cégek hatékony működését, növekedését segítse. Tanácsadói dolgoztak államigazgatási szférában, multinacionális informatikai vállalkozásnál, nemzetközi ipari termelőnél, HR nagyvállalatnál, illetve kulcsfontosságú gazdasági szereplőnél is. Nemcsak tanácsokat, de módszertant is szolgáltat, amellyel az üzletfejlesztési stratégia kialakítását, megvalósulását segíti. Terület-támogató és egyéb vezetői információs rendszereket készít, amelyek az elemző tanulmányokkal kiegészítve átfogó képet adnak a szervezet napi működéséről, a hatékony, valamint a fejlesztendő területekről.
A WalkIn beléptető rendszer a nagyvállalatok telephelyein zajló személy- és gépjárműforgalom komplex ellenőrzését segíti, minimális humánerőforrás igénybevételével. Előzetesen telepített (testhőmérsékletet is mérő) kamerákkal, és az azokhoz kapcsolódó alkalmazással kezeli a be- és kiléptetést, miközben a telephelyen belüli mozgást is leköveti, így gondoskodik mind a biztonságról, mind a vagyonvédelemről. Az automatizált folyamatoknak köszönhetően a manuális menedzselés, valamint a szubjektív kezelésmód kiváltható, a logisztikai szervezés és a HR adminisztráció is csökkenthető. A WalkIn bármely meglévő biztonsági rendszerrel összeilleszthető, hozzákapcsolható a dolgozók adatait nyilvántartó munkaügyi rendszerekhez, és/vagy a teherautó-forgalmat kezelő logisztikai rendszerekhez, továbbá felhő alapokon és telephelyi hálózaton keresztül is működtethető. A technológiát az Aplomb Zrt. fejlesztői hívták életre, hazai környezettanulmányokat követően, a legmodernebb programozási ismeretekkel.

E-POWER energiafelhasználást csökkentő szabadalom

Fázisjavító használatán felüli hatékony energiacsökkentés, teljesítményjavítás

A szabadalom szembeszáll az energiaárakkal és késlelteti az eszközcserék idejét is: 5-10%-kal redukálja a forgómotoros és frekvenciaváltóval működő eszközök energiafelhasználását, mindemellett növeli a technikai eszközök élettartamát. A berendezés segítségével kompenzálható a felharmonikusok által okozott csökkenő teljesítmény, a meddőenergia – a hatékonyság a fázisjavítóval felszerelt hálózatok esetében is javítható! Az E-Power frekvenciaváltók, változó fordulatszámú motorok és hegesztőberendezések, valamint IT-eszközök hálózatban történő használatával dolgozó vállalatoknál kiemelkedő megtakarítást eredményez, segítségével visszaszorítható a villamosenergia-fogyasztás is. A beruházáshoz jelenetős állami támogatások vehetők igénybe, amelyek mentén akár 1 éves megtérülés is prognosztizálható.

EVAQSEC alkalmazás vészhelyzeti evakuálás támogatására

Egyedülálló alkalmazás a vészhelyzeti kiürítési folyamat javítására, magas kockázatú üzemek számára

A legtöbb gyárban egy vészhelyzeti evakuálási folyamat alkalmával a biztonságos zónákban tartózkodók megszámlálása és adminisztrációja több mint kétszer annyi időt vesz igénybe, mint maga a kiürítés. Az EvaqSec technológia egyedülálló alkalmazást kínál a már meglévő folyamatok javítására, a gyorsabb segítségnyújtásra és az adminisztrációs idő csökkentésére – legyen szó gyakorlati vagy éles helyzetről. A kamerarendszerrel összekötött alkalmazás valós idejű adatokat szolgáltat a helyszínen tartózkodókról a területre történő belépéstől annak elhagyásáig – mindezt kódolt, GDPR-kompatibilis módon.  Probléma esetén figyelmeztet a vészhelyzetre és a teendőkre, valós idejű és egyértelmű információkat ad arról, hogy kik érték el a gyülekezési pontot, illetve hányan tartózkodnak még a veszélyzónában, jelentősen lerövidítve ezzel az evakuálási időt. Az eseményekről jelentést készít, azokat archiválja is.  Az EvaqSec hazai fejlesztők nemzetközi színvonalú találmánya, a hatályos munkavédelmi előírásokra szabva. Az Evaqsec technológiájának részletes megismerésében, valamint az adott üzembe történő implementálási lehetőségek megvizsgálásában kollégánk készséggel áll rendelkezésre!
Profi, személyreszabott és költséghatékony megoldások az ön cégének