Schönherz Üzleti Klub

Üdvözlünk az Schönherz Üzleti Klubban, ahol az együttműködés új dimenziói várnak Rád!
Üdvözlünk a Schönherz Üzleti Klubban, ahol az együttműködés új dimenziói várnak Rád!

Számunkra kiemelten fontos, hogy partnereink ne csak üzleti céljaikat érjék el, hanem valódi, értékes kapcsolatokra tegyenek szert. Számos kiváló üzleti partnerünk értékes gondolatokkal és hatékony folyamatokkal gazdagíthatják a közös munkát, éppen ezért hiszünk abban, hogy a különböző szakértők találkozásával egy inspiráló közösséget tudunk teremteni, ahol együttesen sokkal többre vagyunk képesek. Ezért is fontos számunkra, hogy az üzleti partnereink rendszeresen találkozzanak, és a közös ismeretségi körben, együtt találjuk meg a legjobb megoldásokat. Itt mindenki számára adott a lehetőség, hogy kapcsolatokat építsen és inspirációt merítsen mások tapasztalataiból.

Kéthavonta szervezett személyes találkozóink remek alkalmat adnak arra, hogy megismerjük egymást, megosszuk az aktuális kihívásainkat, és közösen gondolkodjunk a megoldáson.

Mert hisszük, hogy a siker kulcsa a kapcsolatokban rejlik.

Miért érdemes csatlakozni?

Kapcsolatépítés

Megismerheted a hazai és nemzetközi üzleti élet meghatározó szereplőit és értékes kapcsolatokat építhetsz!

Problémamegoldás

Szakemberekkel és szakértőkkel közösen dolgozhatsz kreatív megoldásokon!

Innováció

Inspirációt szerezhetsz, és felfedezhetsz új üzleti lehetőségeket!

Szakmai fejlődés

Új ismereteket és tapasztalatokat gyűjthetsz, és naprakész lehetsz a legfrissebb trendekben!

Következő eseményeink

Schönherz Üzleti Klub - November

TÉMA

Generációk közötti együttműködés vol.1 – Melyik generáció hogyan viszonyul a céges adatokhoz és az IT biztonsághoz?

PROGRAM

8:15–9:15 – Érkezés, reggeli, ismerkedés
9:25 – Megnyitó
9:30 – Keynote előadás: Csapattal a nehéz helyzetben: hogyan járul hozzá a csapaton belüli pszichológiai biztonság a szervezet sikerességéhez?
10:00 – Kerekasztal-beszélgetés: Hogyan szerezzünk új ügyfeleket, és hogyan növeljük a meglévő ügyfeleink elköteleződését?
Résztvevők: Dessislava Dimitrova (Alphasonic), Gyalog Attila (Quadron), Sztruhár Norbert (Schönherz Iskolaszövetkezet)
11:00 – Reggeli és networking folytatása

PROGRAM

Egyeztetés alatt

előadók:

ELŐADÓK

Felkérés alatt

Varga Ágnes

Aplomb Zrt.
Szervezetfejlesztési tanácsadó, tréner, coach

Soós-Lakos Katalin

Aplomb Zrt.
HR & szervezetfejlesztési tanácsadó, coach, tréner

DÁTUM

2024. november 19. 8.30-11.00

HELYSZÍN

Anna Hotel, Budapest Kelenföldi út 1-13.

Információkérés és jelentkezés

Korábbi eseményeink

A találkozón inspiráló előadást hallottunk arról, hogyan járul hozzá a csapaton belüli pszichológiai biztonság a szervezet sikerességéhez, ezután pedig kerekasztalbeszélgetés keretében vitattuk meg, hogyan szerezzünk új ügyfeleket és hogyan növeljük a meglévő ügyfeleink elköteleződését.

Közkívánatra az elkövetkező találkozóinkon a generációk közötti együttműködést beszéljük át több szempontból is.

2024. június 12-én rendeztük meg első üzleti reggelinket legkedvesebb partnereinkkel üzleti kapcsolataink erősítése céljából. A reggeli során nemcsak a piac által jól ismert Schönherz Iskolaszövetkezetet mutattuk be, hanem azt a széleskörű kompetenciahálót is, amely az Aplomb Zrt. és leánycégei segítségével biztosítja partnereink számára a legjobb megoldásokat. Tapasztalt szakembereinknek és széleskörű szolgáltatási portfóliónknak köszönhetően – legyen szó munkaerő-közvetítésről vagy kölcsönzésről, informatikai szolgáltatásokról, szoftverfejlesztésről, adatelemzésről, vállalatfejlesztési és stratégiai tanácsadásról, vagy pénzügyi, számviteli, kontrolling szolgáltatásokról – bármilyen üzleti kihívásra találunk testreszabott megoldást. Az esemény során kötetlen beszélgetés alakult ki a cégvezetőket leginkább foglalkoztató kihívásokról, amely a következő, szeptember 24-én megrendezésre kerülő üzleti reggelink központi témáját is inspirálta: Hogyan élje túl cégünk ezt a forráshiányos időszakot?
Első üzleti reggelink (2024. június 12.)
Kapcsolatok, együttműködés, megoldások – így indultunk el közösen!

2024. június 12-én rendeztük meg első üzleti reggelinket legkedvesebb partnereinkkel üzleti kapcsolataink erősítése céljából.

A reggeli során nemcsak a piac által jól ismert Schönherz Iskolaszövetkezetet mutattuk be, hanem azt a széleskörű kompetenciahálót is, amely az Aplomb Zrt. és leánycégei segítségével biztosítja partnereink számára a legjobb megoldásokat. Tapasztalt szakembereinknek és széleskörű szolgáltatási portfóliónknak köszönhetően – legyen szó munkaerő-közvetítésről vagy kölcsönzésről, informatikai szolgáltatásokról, szoftverfejlesztésről, adatelemzésről, vállalatfejlesztési és stratégiai tanácsadásról, vagy pénzügyi, számviteli, kontrolling szolgáltatásokról – bármilyen üzleti kihívásra találunk testreszabott megoldást.

Az esemény során kötetlen beszélgetés alakult ki a cégvezetőket leginkább foglalkoztató kihívásokról, amely a következő, szeptember 24-én megrendezésre kerülő üzleti reggelink központi témáját is inspirálta: Hogyan élje túl cégünk ezt a forráshiányos időszakot?

Résztvevők

Akik már részt vettek üzleti klubbunk rendezvényein

Partnereink

Partnereink

Szeretettel várunk téged is. Csatlakozz az Schönherz Üzleti Klubhoz!