
Schönherz Üzleti Klub
Üdvözlünk az Schönherz Üzleti Klubban, ahol az együttműködés új dimenziói várnak Rád!

Üdvözlünk a Schönherz Üzleti Klubban, ahol az együttműködés új dimenziói várnak Rád!
Számunkra kiemelten fontos, hogy partnereink ne csak üzleti céljaikat érjék el, hanem valódi, értékes kapcsolatokra tegyenek szert. Számos kiváló üzleti partnerünk értékes gondolatokkal és hatékony folyamatokkal gazdagíthatják a közös munkát, éppen ezért hiszünk abban, hogy a különböző szakértők találkozásával egy inspiráló közösséget tudunk teremteni, ahol együttesen sokkal többre vagyunk képesek. Ezért is fontos számunkra, hogy az üzleti partnereink rendszeresen találkozzanak, és a közös ismeretségi körben, együtt találjuk meg a legjobb megoldásokat. Itt mindenki számára adott a lehetőség, hogy kapcsolatokat építsen és inspirációt merítsen mások tapasztalataiból.
Kéthavonta szervezett személyes találkozóink remek alkalmat adnak arra, hogy megismerjük egymást, megosszuk az aktuális kihívásainkat, és közösen gondolkodjunk a megoldáson.
Mert hisszük, hogy a siker kulcsa a kapcsolatokban rejlik.


Miért érdemes csatlakozni?
Kapcsolatépítés
Megismerheted a hazai és nemzetközi üzleti élet meghatározó szereplőit és értékes kapcsolatokat építhetsz!
Problémamegoldás
Szakemberekkel és szakértőkkel közösen dolgozhatsz kreatív megoldásokon!
Innováció
Inspirációt szerezhetsz, és felfedezhetsz új üzleti lehetőségeket!
Szakmai fejlődés
Új ismereteket és tapasztalatokat gyűjthetsz, és naprakész lehetsz a legfrissebb trendekben!

Következő eseményeink
Schönherz Üzleti Klub - Április
Hamarosan érkezünk a részletekkel!
TÉMA
Workshop a technológiai szektor vezetőinek értékesítés és kommunikáció menedzsmenti kihívásainak kezeléséről Hogyan fordítsuk üzletté a lehetőségeket – és hogyan kezeljük vezetőként a láthatatlan akadályokat? Áprilisi üzleti reggelink középpontjában az IT és technológiai szektor vezetőinek legégetőbb értékesítési, kommunikációs és menedzsmenti kérdései állnak. A Marselan Kft. ügyvezetője, Gyarmati Gábor gyakorlatorientált workshopja eszközöket és megoldásokat ad arra, hogyan tudjuk hatékonyabbá tenni az értékesítési kommunikációt, üzletté formálni a megszerzett leadeket és kezelni a vezetői szerep leggyakoribb kihívásait - végső soron tudatos vezetőként növelni a szervezet eredményességét. Kinek szól ez a workshop? Vezetőknek, döntéshozóknak, akik nemcsak felismerni, hanem megoldani is szeretnék a hétköznapi vezetői és üzleti kihívásokat.
PROGRAM
8:15–9:15 – Érkezés, reggeli, networking 9:25 – Megnyitó 9:30 – A vezetők leggyakoribb értékesítési, kommunikációs és menedzsmenti kihívásainak kezelése — Workshop a technológiai szektor vezetőinek. Előadó: Gyarmati Gábor (Linkedin profil) 10:10-11:30 – Beszélgetés, személyes tapasztalatok és az elhangzottak alkalmazására gyakorlati példák
PROGRAM
Egyeztetés alatt
előadók:


Gyarmati Gábor

Ottó Tivadar
Információkérés és jelentkezés

Korábbi eseményeink
Az Üzleti Klub márciusi eseménye a közeljövő pályázati lehetőségeit vette górcső alá. A résztvevők betekintést kaptak abba, hogy milyen források érhetők el, mekkora összegre pályázhatnak, és mikor, valamint milyen célokra használhatják fel ezeket a támogatásokat.
Kétféle cég létezik: akinek volt és akinek van IT biztonsági incidense. Nem a technikai megközelítésről, hanem az IT biztonság humán kérdéseiről beszélgetünk a reggelin, hogy ne a Te vagy a mi cégünk legyen a következő negatív példa.
A találkozón inspiráló előadást hallottunk arról, hogyan járul hozzá a csapaton belüli pszichológiai biztonság a szervezet sikerességéhez, ezután pedig kerekasztalbeszélgetés keretében vitattuk meg, hogyan szerezzünk új ügyfeleket és hogyan növeljük a meglévő ügyfeleink elköteleződését.
Közkívánatra az elkövetkező találkozóinkon a generációk közötti együttműködést beszéljük át több szempontból is.
2024. június 12-én rendeztük meg első üzleti reggelinket legkedvesebb partnereinkkel üzleti kapcsolataink erősítése céljából.
A reggeli során nemcsak a piac által jól ismert Schönherz Iskolaszövetkezetet mutattuk be, hanem azt a széleskörű kompetenciahálót is, amely az Aplomb Zrt. és leánycégei segítségével biztosítja partnereink számára a legjobb megoldásokat. Tapasztalt szakembereinknek és széleskörű szolgáltatási portfóliónknak köszönhetően – legyen szó munkaerő-közvetítésről vagy kölcsönzésről, informatikai szolgáltatásokról, szoftverfejlesztésről, adatelemzésről, vállalatfejlesztési és stratégiai tanácsadásról, vagy pénzügyi, számviteli, kontrolling szolgáltatásokról – bármilyen üzleti kihívásra találunk testreszabott megoldást.
Az esemény során kötetlen beszélgetés alakult ki a cégvezetőket leginkább foglalkoztató kihívásokról, amely a következő, szeptember 24-én megrendezésre kerülő üzleti reggelink központi témáját is inspirálta: Hogyan élje túl cégünk ezt a forráshiányos időszakot?
Első üzleti reggelink (2024. június 12.)
2024. június 12-én rendeztük meg első üzleti reggelinket legkedvesebb partnereinkkel üzleti kapcsolataink erősítése céljából.
A reggeli során nemcsak a piac által jól ismert Schönherz Iskolaszövetkezetet mutattuk be, hanem azt a széleskörű kompetenciahálót is, amely az Aplomb Zrt. és leánycégei segítségével biztosítja partnereink számára a legjobb megoldásokat. Tapasztalt szakembereinknek és széleskörű szolgáltatási portfóliónknak köszönhetően – legyen szó munkaerő-közvetítésről vagy kölcsönzésről, informatikai szolgáltatásokról, szoftverfejlesztésről, adatelemzésről, vállalatfejlesztési és stratégiai tanácsadásról, vagy pénzügyi, számviteli, kontrolling szolgáltatásokról – bármilyen üzleti kihívásra találunk testreszabott megoldást.
Az esemény során kötetlen beszélgetés alakult ki a cégvezetőket leginkább foglalkoztató kihívásokról, amely a következő, szeptember 24-én megrendezésre kerülő üzleti reggelink központi témáját is inspirálta: Hogyan élje túl cégünk ezt a forráshiányos időszakot?
Korábbi rendezvényeink résztvevői










Korábbi rendezvényeink képei
Partnereink






Partnereink






Szeretettel várunk téged is. Csatlakozz a Schönherz Üzleti Klubhoz!